15 Temmuz 2011 Cuma

Ranchero


Fazlasıyla boş vaktim olmasına rağmen bakıyorum da en son postu yazalı 3 hafta olmuş. Umuyorum, üşengeçlik yapmazsam bundan sonra bu kadar ara vermeyeceğim. Neyse bu kadar geyikten sonra mekanımızı tanıtalım. Bu postumda size Ranchero adlı restaurant dan bahsedeceğim. Ranchero, tamamen Meksika mutfağı üzerine yemekler yapan bir restaurant ve şu anda iki şubesi bulunmakta. Ben Nişantaşı'ndaki Reasürans çarşısı içerisinde yer alan şubesine gittim ve bildiğim kadarıyla diğer şubesi de karşıda Suadiye'de. Mekanın içerisiyle ilgili fotoğraf çekmediğim için size gösteremeyeceğim ama restaurantın içerisi de Meksika kültürüne has şeylerle döşenmiş. Garsonlardan rica ederseniz bu kültürü yansıtan kıyafetleri ve uzun Meksika şapkalarını da takıp, deneyebilirsiniz.

Asıl iş yemeklere gelecek olursak, en son gittiğimde Ranchero Spesiyalleri içerisinde yer alan Tampiquena adlı yemekten demiştim. Tampiquena, kendine has özel tabağıyla ve bu tabağın içerisinde yeterince büyük bir bonfile et, sebzeler ve kızarmış patates ile servis edilmektedir. Valla ne yalan söyleyeyim normalde bu tür büyüklükte ki bir et ile doyarım diye düşünürüm ama pek doyduğum söylenemez. Keza arkadaşım da doymamıştı, bilmiyorum belki sıkıntı biraz biz de:) . Yemekle ilgili yorumumu söylemem gerekirse, eğer doyacağınızı düşünüyorsanız kesinlikle deneyin derim, eti çünkü çok leziz ama yanındaki ıvır zıvırlar pek tatmin edici değil. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 28-30 TL civarı.
Tampiquena

Ranchero tabi ki de, spesiyalleri dışında birçok aperatif, salata, burger, Meksika yemekleri yapmakta. Bunların hepsini deneme fırsatım olmadı ama artık ortalama her restaurant da yapılan Fajita'yı özellikle Ranchero'da da denemenizi öneririm. Ortalama kişi başı 30-35 TL civarı çıkabileceğiniz bu restaurantı, en azından bir sefere mahsus denemenizi öneririm. Hem yemeğinizden sonra verdikleri bu bedava meyve kokteyleri de çok hoşunuza gidecektir:)
Kokteyl

Not: Fotoğraflar, bizdendir.

1 yorum: