20 Haziran 2011 Pazartesi

Overrated- Fatih Karadeniz Pidecisi - Karşıt Görüş

Evet, bu blogun bir ilginç yanı da şu olacak ki biz iki arkadaş bazı konularda uyuşamıyoruz. Fatih Karadeniz Pidecisi'de bu konuda önde gelen tartışma noktalarımızdandır. Her şeyden evvel ben inadına salaş takılan mekanı sevmiyorum arkadaş. Pideyi gazete kağıdına sarıp getirmeler, küt diye önüne koymalar falan. Pek hoşuma gitmiyor. Nezaket bekliyorum işletme sahibinden. Yani sırf Vedat Millor geldi diye böyle havalara girmeler, kıç kadar mekanda bir sürü adamı nefes darlığından öldürmeler, Pazartesi açmamalar; bunlar sıcak tavırlar değil, bunlar şehrin kesmekeşi içerisinde kaybolmuş arkadaşlara yalandan samimiyet ayağına yapılan tavırlardır. Öte yandan, buranın pidelerini zannediyorum sadece Karadenizli arkadaşlar sevebilir, zira aşırı derecede ağır. Yani peynirli kısmına hiç değinmek bile istemiyorum ama kıymalı kısmı da tam bir facia. Birde yumurta falan derken adam ölecek gibi oluyor. Ha Karadenizli arkadaşlar muğlama mı, mıhlama mı ne tadı alıyorlarmış, orası doğrudur saygı duyarım. Ha bir de bir pidecide neden sucuklu, kaşarlı pide olmaz o da ayrı mevzu ama ne diyeyim. Mekan bence Overrated'dir. Öpüldünüz.

MBU'dan Cevap:
Evet dostum Konialis'in bir mantıksız saldırısıyla daha beraberiz. Sondan başlayarak bende dostumuzu refüze edeceğim. Dostum hangi karadeniz pidecisinde sen acaba kaşarlı ve sucuklu pide yapıldığını gördün? Daha doğrusu Karadeniz Pidesi nedir onu alalım önce senden? Vedat Milor geldi diye havaya girdi demişsin ama Vedat Milor gelmeden evvel sanki buraya 40 yıldır gidiyormuşsun gibi bir izlenim vermişsin ve de önceden böyle değildi de Vedat Milor gelince çok havalandı demeye getirmişsin. Ah bee Konialis sen buraya hayatında bir defa gittin ve de yalandan samimiyet diye suçladığın yere, sen yalandan şeyler yazıyorsun. Ne zaman pideyi gazete kağıdıyla getirmiş burası? veya ne zaman küt diye koymuş? Saçma sapan milletten duyduğun şeyleri buraya yaşamış bir şekilde "yalandan" aktarman hiç hoş değil! Ha bildiğin daha güzel Karadeniz Pidecisi varsa yaz dostum biz de bilelim. Ama yoksa bu görüşünde art niyet ararım. Durumu ben senin yerine özetleyeyim. Konialis hayatında bir defa Karadeniz Pidesi yemiş biri olarak ( belki 2), karadeniz pidesini sevmemiştir ama bu mekana bok atmayı gerektirmez. Öpüldünüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder